Camp: hack din hklng

20. feb 2023

Kom på designcampen hack din hklng i påskeferien. Her lærer du at hækle og skal designe din egen beholder. En beholder er alt hvad du kan have noget i – fx en taske, en hat eller et net.

På designcampen prøver du kræfter med designfaget. Over to dage skal du hækle med bæredygtige materialer, arbejde med upcycling, lære om designproces og til sidst udstille det hele. Vi skal hygge, spise kage og god mad og lære en masse om design.

Designcampen er for dig der gerne vil lære at hækle, dig der kan hækle i forvejen og dig der er interesseret i designfaget og i upcycling.

Skriv en mail til info@textilskolen.dk med en kort tekst om, hvorfor du gerne vil være med på designcampen. Så kan du blive en af de heldige deltagere, der får en gratis camp. Pladserne fyldes efter først-til-mølle princippet.

hack din hklng er en del af ”Prøv før du vælger”.  Et landsdækkende projekt på Frie fagskoler støttet af Tietgenfonden.

Videoen nederst er fra forrige års camp “Vilde Farver”