Kom på Designcamp i påskeferien

Vilde Farver

Designcamp for unge i 8.- 10. klasse

11. og 12. april 2022

Kom på designcampen “Vilde Farver” i Påskeferien og lær at designe dine egne farver med plantefarve. På campen kan du prøve kræfter med designfaget og undervisningen på Textilskolen. I løbet af de to dage skal du farve med vilde planter, lære om designproces sammen med andre kreative unge, lave en skitsebog med smukke farveprøver og til sidst udstille det hele. Vi skal hygge, spise god mad sammen, riste skumfiduser over bål og lære en masse om design.

Skriv en mail til info@textilskolen.dk med en kort tekst om hvorfor du gerne vil med på campen. Så kan du blive en af de heldige deltagere, der får en gratis camp til en værdi af 1000 kroner.

Vilde farver er en del af projektet ”Prøv før du vælger”. Projektet er støttet af Tietgenfonden.